Durante dúas semanas, na aula de 3º andivemos a voltas coas máquinas, os inventos e a tecnoloxía. Tiñamos moitas curiosidades e moitas ganas de traballar, así que, despois de falar sobre todo o que queríamos saber, a profe nos propuxo catro tarefas para traballar en grupo e aprender xuntos unha chea de cousas.
Premendo aquí podedes ver e descargar as tarefas que realizamos, por se queredes entrar en detalle.
O primeiro paso, foi buscar nos fondas da biblioteca todos os libros útiles para o noso propósito. Atopamos un montón!
A maioría dos libros atopámolos no número 62 da CDU |
Esta foi a bibliografía empregada para realizar os traballos |
Logo, formamos catro grupos e comezamos a traballar en cada unha das tarefas.
TAREFA 1: Busca documental
Precisabamos buscar información relevante para comprender mellor que é unha máquina, a clasificación das mesmas, cómo funcionan, que enerxía empregan...
Nos libros e neste blogue atopamos todas as respostas ás nosas preguntas!
Nos libros e neste blogue atopamos todas as respostas ás nosas preguntas!
Nos libros e na Web atopamos toda a nformación que precisabamos |
TAREFA 2: Realizar un cartel sobre unha máquina complexa
Despois de elixir a máquina dun xeito consensuado polo grupo, puxémonos mans a obra e buscamos información sobre ela: quen e cando se inventou, que partes ten, como funciona, cal son as vantaxes e inconvintes que ten...
Elaboramos uns carteis estupendos!
Traballar en grupo implica poñerse de acordo para tomar decisións, repartir o traballo, prestar axuda... |
TAREFA 3: Representar nunha liña do tempo a evolución dunha máquina (invento)
Esta foi unha das partes máis complicadas, pois primeiro tivemos que entender a liña do tempo e despois situar nela os distintos momentos da evolución do invento elixido...
O barco, o avión, o coche e o globo foron as catro máquinas que traballamos.
Non quedou nada mal, verdade? |
TAREFA 4: Construír unha máquina simple
Coa axuda duns titoriais de Internet, fomos quen de construír as catro máquinas simples que deron lugar á invención doutras moitas máis complexas: a polea, o plano inclinado, o torno e a panca.
Tiñamos na aula todos os materiais que precisabamos e traballamos en equipo para acadar o mellor resultado posible!
Con estas maquetas podemos comprender perfectamente o funcionamento de cada unha das máquinas simples. |
Cando todos os grupos pasamos por todas as tarefas, chegou a hora de expoñer o traballo e contar todo o que aprendimos ao longo do proceso (incluídos os obstáculos que atopamos).
Non é doado poñerse diante de todos e falar, pero non o fixemos nada mal!
Un GRAN TRABALLO, chicos!
Gustoume moito ver aos meus alumnos aprender en equipo :)
ResponderEliminara min tanben me gustou moito traballar en equipo pepita sanchez
Eliminarfoi moi divertido traballar co as maquinas
ResponderEliminarLa profe es mui buena y nos pone trabajos mui chulos que nos divierten CAROLINA UXIA
ResponderEliminarXa eu tamen o penxo Paula
Eliminarnos costou un pouco kira e paula
ResponderEliminarNos gustounos moito a tarefa da maquina simple
ResponderEliminarNos gustou moito traballar en equipo.ALE e MAR.
ResponderEliminares que nos encanto fue un poco duro por las prisas pero alfinal lo consegimos pepita
EliminarAmi me a gustado mucho hacer las makuinas co o meu grupo
ResponderEliminarIan Hugo p
Foi unha sorpresa pensavamos que era todo esamen pro asmaquinas nos dibertiunos moito kira y paula
ResponderEliminarme gusto me moito a tarefa de ponerle los nonbrs aos persoases
ResponderEliminar